Kampanie i Promocje

  • Sprawdź, jak działa BLACK!

    Czwartek, 27 września 2012

    1 października przekonamy się, jak wygląda druga odsłona kampanii medialnej BLACK Energy. Po hucznej czerwcowej premierze nowej idei marki – sygnowanej osobowością Mike’a Tysona – nadszedł czas na spójną kontynuację. Czytaj więcej »

  • Kolejna kampania marki Jupik

    Środa, 26 września 2012

    Ruszyła jesienna kampania internetowa marki Jupik, wspierająca kolejną odsłonę przygód Jupika i jego drużyny. Tym razem fani Jupik Team’u zobaczą kolejny odcinek przygód swoich ulubieńców oraz będą mogli wziąć udział w konkursach z zadaniami. Czytaj więcej »

  • Jeśli przygoda to z Mlekołakami

    Wtorek, 25 września 2012

    Mlekołaki od Lubelli zapraszają wszystkie dzieci i dorosłych do pełnej przygód promocji. Do każdego opakowania Mlekołaków Lubella dołączone zostały najnowsze, przedpremierowe opowiadania z Mikołajkiem. To seria 4 śmiesznych, pouczających i wzruszających historii ze znanym i lubianym bohaterem książek dla dzieci. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania telewizyjna Hochland

    Wtorek, 25 września 2012

    Z pierwszym października rusza kampania telewizyjna dla serów topionych w plastrach Hochland. Spot reklamowy, który trafi do emisji, to nowa platforma komunikacyjna o niekonwencjonalnym sposobie narracji. Czytaj więcej »

  • Zupa w Twoim rytmie!

    Czwartek, 20 września 2012

    Każdy dzień ma swój rytm, który wpływa na nasze emocje i humor. Jak w muzyce, bywa stały lub zmienny, wolny lub szybki, ale zawsze wyznaczają go niezmienne elementy, np. posiłki. Nadchodzącej jesieni marka WINIARY przekonuje, że pyszna zupa może być charakterystyczną nutą, współbrzmiącą z każdą porą dnia. Już w październiku pod hasłem „Zupa w Twoim rytmie!” rusza... Czytaj więcej »

  • Cała Polska piecze z Dziećmi

    Środa, 19 września 2012

    Marka Gellwe to smak i zapach domowych wypieków i deserów, w ich przygotowaniu może brać udział cała rodzina. Ogromną rolę w rozwijaniu kreatywności u najmłodszych ma wspólne rodzinne pieczenie, dlatego pod patronatem marki Gellwe ruszyła 17 września ogólnopolska akcja „Cała Polska piecze z Dziećmi”. Czytaj więcej »

  • Casting na milionera!

    Poniedziałek, 17 września 2012

    Być milionerem - to piękne marzenie. Fortunę można zdobyć na różne sposoby, jedni mają pomysł na wspaniały biznes, inni liczą na spadek po cioci z Ameryki. Nie warto jednak czekać, zdecydowanie lepiej pomóc szczęściu i zagrać na loterii. Znając rosnące każdego roku zamiłowanie Polaków do gier losowych właściciel marek Energizer i Wilkinson przygotował akcję promocyjną... Czytaj więcej »

  • ZPM Biernacki z Rekordem Guinessa

    Środa, 12 września 2012

    Zakłady Przemysłu Mięsnego Biernacki zdobywają polski rynek nie tylko poprzez wprowadzanie nowych, niespotykanych do tej pory produktów, ale również poprzez organizowanie przemyślanych akcji promocyjnych. Najbardziej spektakularną było bicie Rekordu Guinnessa w przygotowaniu największej porcji flaków wołowych. Czytaj więcej »

  • Soplica ukoronuje tradycyjne dożynki

    Środa, 12 września 2012

    W weekend 15-16 września br. Soplica weźmie udział w skierniewickim XXXV Święcie Kwiatów, owoców i warzyw. Marka tradycyjnej polskiej wódki będzie obecna na największej imprezie regionalnej w województwie łódzkim, gdzie popularyzować będzie trunki takie jak kiedyś. Czytaj więcej »

  • Olimpijskie złota Rafała Wilka

    Środa, 12 września 2012

    Rafał Wilk odniósł największy sukces w swojej karierze zdobywając dwa złote medale na Paraolimpiadzie w Londynie. Były żużlowiec okazał się bezkonkurencyjny podczas dwóch wyścigu handbików, czyli rowerów napędzanych siłą ramion. Najszybciej pokonał 16 i 64 kilometrowe trasy. Czytaj więcej »

  • Z początkiem września ruszyła kampania marki 4MOVE w sieci. W kampanii internetowej zdecydowano się wykorzystać doskonale przyjęte przez odbiorców kampanii telewizyjnej hasło „4MOVE: rusz 4 litery”, zachęcające do aktywności na różnych płaszczyznach życia. Czytaj więcej »

  • Rozpoczyna się nowa kampania „Flora pro.activ. Bez recepty”, w ramach której marka będzie zachęcać Polaków do aktywnej walki z podwyższonym poziomem cholesterolu. W tym celu w 10 miastach umożliwi konsumentom bezpłatne badania cholesterolu i konsultacje z lekarzem. Czytaj więcej »

  • Słodki konkurs marki Gellwe

    Czwartek, 06 września 2012

    Marka Gellwe, ekspert w spełnianiu najsłodszych zachcianek, uruchomiła właśnie słodki konkurs konsumencki. Jego mechanizm jest prosty: wystarczy kupić produkt Gellwe z naklejką promocyjną i przysłać przepis na swoje ulubione ciasto lub deser z wykorzystaniem tego lub innych produktów Gellwe, by wygrywać wspaniałe nagrody. Czytaj więcej »

  • Sukces promocji rowerowej Tarczyna

    Środa, 05 września 2012

    Marka Tarczyn (Agros-Nova) zakończyła trwające przez cały sierpień aktywności związane z promowaniem rowerów miejskich jako ekologicznego i ekonomicznego środka komunikacji. Akcja finalizująca promocję rowerową Tarczyna odbyła się w ostatni weekend sierpnia w Warszawie. Czytaj więcej »

  • William Lawson’s na tropie haka

    Wtorek, 04 września 2012

    Szkocka whisky William Lawson’s to trunek z charakterem. Przekonali się już o tym polscy konsumenci, którzy szybko pokochali jego unikatowy smak. Furorę w sieci robi również spot „haka”, który doskonale wyraża filozofię Williama. Czytaj więcej »

  • „Dzień z Podravką” wraca do szkół

    Wtorek, 04 września 2012

    Po wakacyjnej przerwie kontynuowany będzie program edukacyjny dla uczniów regionalnych szkół gastronomicznych „Dzień z Podravką”. Program ma formę warsztatów z pokazem gotowania z produktami Podravki oraz z konkursem, w którym wyłaniane są prawdziwe kulinarne talenty. Najlepsi kucharze wyłonieni w edycjach lokalnych przejdą do wielkiego finału i powalczą o staż w restauracji... Czytaj więcej »

  • 20 lat sukcesów JAWO

    Wtorek, 04 września 2012

    Od 1 września wystartowała jubileuszowa promocja marki JAWO. Firma JAWO - znany i lubiany przez konsumentów producent mrożonych dań gotowych w tym roku obchodzi swoje 20-lecie. Czytaj więcej »

  • Leon z przyjaciółmi powraca do telewizji

    Wtorek, 04 września 2012

    We wrześniu rusza kampania reklamowa przedstawiająca przecierowe soki Hortex Leon w innowacyjnych, zakręcanych saszetkach, które w tej kategorii na krajowy rynek Hortex wprowadził jako pierwszy. Twórcy spotu ponownie zabiorą nas do bajkowego świata lwa Leona i jego przyjaciół, w którym poznamy do wszystkie zalety produktu m.in. pyszny bananowy smak, wygodne i bezpieczne opakowanie. Czytaj więcej »

  • Ile energii trzeba włożyć żeby coś zniszczyć? Pozornie niewiele. Są jednak rzeczy, których zniszczenie wymaga zaangażowania. Tak jest w przypadku nowych latarek VARTA z linii „Indestructible” (niezniszczalne). Jednak teraz, to zaangażowanie może się opłacić, bo na tego, kto zniszczy latarkę w najbardziej oryginalny sposób czeka nagroda – 1 250 Euro. Czytaj więcej »

  • Nowa butelka – łatwiejszy recykling

    Piątek, 31 sierpnia 2012

    Problemy ekologiczne powoli przykuwają uwagę coraz szerszej grupy Polaków. Jako konsumenci znacznie częściej przy zakupie produktów zwracamy uwagę nie tylko na ich cenę, ale również na pochodzenie, skład czy opakowanie. Z tego też powodu marka naturalnej wody mineralnej Kropla Beskidu wprowadziła nowe butelki zawierające aż do 20% mniej plastiku, a towarzyszy temu kampania... Czytaj więcej »

  • FRUGO znowu ostrzega!

    Czwartek, 30 sierpnia 2012

    Myli się ten, kto myśli, że z FRUGO było zabawnie tylko latem. Już 1 września rusza kampania FRUGO „Back2School”. Jak wskazuje jej nazwa, tym razem marka kieruje swoje oryginalne ostrzeżenia do powracających do szkół uczniów. Czytaj więcej »

  • Po zakończonym wielkim sukcesem rebrandingu wafelków Góralki, firma I.D.C. Polonia rozpoczyna kolejne działania reklamowe. Już w sierpniu rusza kolejna, tym razem najsilniejsza kampania reklamowa wafelków Góralki. Czytaj więcej »

  • Na początku września, wraz z początkiem nowego roku szkolnego startuje nowa promocja konsumencka Hochland pod hasłem „Czas na drugie śniadanie”, która obejmuje asortyment promocyjny serów topionych Hochland w krążkach, kubkach i plastrach. Czytaj więcej »

  • Z początkiem nowego roku szkolnego wystartuje 15-ta edycja programu „Moje dziecko idzie do szkoły”. To akcja edukacyjno – profilaktyczna propagująca między innymi spożywanie przez pierwszoklasistów wartościowych śniadań. Czytaj więcej »

  • Kotlin uratuje każde danie

    Poniedziałek, 20 sierpnia 2012

    Po kilkuletniej nieobecności w mediach, Agros-Nova startuje z kampanią telewizyjną i internetową ketchupów marki Kotlin. Od 17 sierpnia 2012 spoty reklamowe ukazują się w największych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych takich jak: Discovery, National Geographic, Canal+ itp. Czytaj więcej »

  • The Famous Grouse bije rekord wielkości

    Poniedziałek, 13 sierpnia 2012

    Z okazji urodzin The Famous Grouse, w Szkocji wypełniona zostanie 200 litrowa butelka whisky. Będzie to nowy rekord Guinnesa. Czytaj więcej »

  • Nowa twarz Kingi Pienińskiej

    Poniedziałek, 13 sierpnia 2012

    Producent naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska - GFT Goldfruct Sp. z o.o. - zaprezentował nową stronę internetową marki. Pod adresem www.kingapieninska.pl można zapoznać się z liniami produktowymi wody, poznać jej źródło i krainę pochodzenia, a także sieć jej dystrybucji. Sercem nowego serwisu jest player prezentujący aktualne informacje na temat miejsc, w których bywa... Czytaj więcej »

  • Specjalnie na wakacje Pepsi przygotowała mnóstwo orzeźwiających atrakcji w swoim miasteczku na plaży w Sopocie. W sierpniu wszyscy spragnieni sportowych emocji będą mogli spróbować swoich sił podczas turnieju plażowej piłki nożnej - Pepsi Beach Soccer Cup 2012. Uczestnicy zawodów mogą wygrać atrakcyjne nagrody, a także skorzystać z wielu innych atrakcji dostępnych w Pepsi... Czytaj więcej »

  • „Wymień Anioła”

    Środa, 08 sierpnia 2012

    „Wymień Anioła” - startuje nowa kampania marki AXE, przygotowana przez RED8 Digital, w której do wygrania jest kultowy model Forda Mustanga z 1965 roku w wersji cabrio. Czytaj więcej »

  • Pepsi z akcją piłkarską na Facebooku

    Środa, 08 sierpnia 2012

    Agencja Digital One przygotowała dla marki Pepsi aplikację piłkarską w Facebooku. Aplikacja nosi nazwę Pepsi Arena, czyli taką jak stadion Legii w Warszawie. Poszczególne konkursy odpowiadają kolejnym meczom Legii Warszawa z innymi klubami polskiej ekstraklasy piłkarskiej, ale będą też dotyczyć i innych wydarzeń odbywających się na stadionie. Czytaj więcej »

więcej artykułów