1 października przekonamy się, jak wygląda druga odsłona kampanii medialnej BLACK Energy. Po hucznej czerwcowej premierze nowej idei marki – sygnowanej osobowością Mike’a Tysona – nadszedł czas na spójną kontynuację. Czytaj więcej »
1 października przekonamy się, jak wygląda druga odsłona kampanii medialnej BLACK Energy. Po hucznej czerwcowej premierze nowej idei marki – sygnowanej osobowością Mike’a Tysona – nadszedł czas na spójną kontynuację. Czytaj więcej »
Ruszyła jesienna kampania internetowa marki Jupik, wspierająca kolejną odsłonę przygód Jupika i jego drużyny. Tym razem fani Jupik Team’u zobaczą kolejny odcinek przygód swoich ulubieńców oraz będą mogli wziąć udział w konkursach z zadaniami. Czytaj więcej »
Mlekołaki od Lubelli zapraszają wszystkie dzieci i dorosłych do pełnej przygód promocji. Do każdego opakowania Mlekołaków Lubella dołączone zostały najnowsze, przedpremierowe opowiadania z Mikołajkiem. To seria 4 śmiesznych, pouczających i wzruszających historii ze znanym i lubianym bohaterem książek dla dzieci. Czytaj więcej »
Z pierwszym października rusza kampania telewizyjna dla serów topionych w plastrach Hochland. Spot reklamowy, który trafi do emisji, to nowa platforma komunikacyjna o niekonwencjonalnym sposobie narracji. Czytaj więcej »
Każdy dzień ma swój rytm, który wpływa na nasze emocje i humor. Jak w muzyce, bywa stały lub zmienny, wolny lub szybki, ale zawsze wyznaczają go niezmienne elementy, np. posiłki. Nadchodzącej jesieni marka WINIARY przekonuje, że pyszna zupa może być charakterystyczną nutą, współbrzmiącą z każdą porą dnia. Już w październiku pod hasłem „Zupa w Twoim rytmie!” rusza... Czytaj więcej »
Marka Gellwe to smak i zapach domowych wypieków i deserów, w ich przygotowaniu może brać udział cała rodzina. Ogromną rolę w rozwijaniu kreatywności u najmłodszych ma wspólne rodzinne pieczenie, dlatego pod patronatem marki Gellwe ruszyła 17 września ogólnopolska akcja „Cała Polska piecze z Dziećmi”. Czytaj więcej »
Być milionerem - to piękne marzenie. Fortunę można zdobyć na różne sposoby, jedni mają pomysł na wspaniały biznes, inni liczą na spadek po cioci z Ameryki. Nie warto jednak czekać, zdecydowanie lepiej pomóc szczęściu i zagrać na loterii. Znając rosnące każdego roku zamiłowanie Polaków do gier losowych właściciel marek Energizer i Wilkinson przygotował akcję promocyjną... Czytaj więcej »
Zakłady Przemysłu Mięsnego Biernacki zdobywają polski rynek nie tylko poprzez wprowadzanie nowych, niespotykanych do tej pory produktów, ale również poprzez organizowanie przemyślanych akcji promocyjnych. Najbardziej spektakularną było bicie Rekordu Guinnessa w przygotowaniu największej porcji flaków wołowych. Czytaj więcej »
W weekend 15-16 września br. Soplica weźmie udział w skierniewickim XXXV Święcie Kwiatów, owoców i warzyw. Marka tradycyjnej polskiej wódki będzie obecna na największej imprezie regionalnej w województwie łódzkim, gdzie popularyzować będzie trunki takie jak kiedyś. Czytaj więcej »
Rafał Wilk odniósł największy sukces w swojej karierze zdobywając dwa złote medale na Paraolimpiadzie w Londynie. Były żużlowiec okazał się bezkonkurencyjny podczas dwóch wyścigu handbików, czyli rowerów napędzanych siłą ramion. Najszybciej pokonał 16 i 64 kilometrowe trasy. Czytaj więcej »
Z początkiem września ruszyła kampania marki 4MOVE w sieci. W kampanii internetowej zdecydowano się wykorzystać doskonale przyjęte przez odbiorców kampanii telewizyjnej hasło „4MOVE: rusz 4 litery”, zachęcające do aktywności na różnych płaszczyznach życia. Czytaj więcej »
Rozpoczyna się nowa kampania „Flora pro.activ. Bez recepty”, w ramach której marka będzie zachęcać Polaków do aktywnej walki z podwyższonym poziomem cholesterolu. W tym celu w 10 miastach umożliwi konsumentom bezpłatne badania cholesterolu i konsultacje z lekarzem. Czytaj więcej »
Marka Gellwe, ekspert w spełnianiu najsłodszych zachcianek, uruchomiła właśnie słodki konkurs konsumencki. Jego mechanizm jest prosty: wystarczy kupić produkt Gellwe z naklejką promocyjną i przysłać przepis na swoje ulubione ciasto lub deser z wykorzystaniem tego lub innych produktów Gellwe, by wygrywać wspaniałe nagrody. Czytaj więcej »
Marka Tarczyn (Agros-Nova) zakończyła trwające przez cały sierpień aktywności związane z promowaniem rowerów miejskich jako ekologicznego i ekonomicznego środka komunikacji. Akcja finalizująca promocję rowerową Tarczyna odbyła się w ostatni weekend sierpnia w Warszawie. Czytaj więcej »
Szkocka whisky William Lawson’s to trunek z charakterem. Przekonali się już o tym polscy konsumenci, którzy szybko pokochali jego unikatowy smak. Furorę w sieci robi również spot „haka”, który doskonale wyraża filozofię Williama. Czytaj więcej »
Po wakacyjnej przerwie kontynuowany będzie program edukacyjny dla uczniów regionalnych szkół gastronomicznych „Dzień z Podravką”. Program ma formę warsztatów z pokazem gotowania z produktami Podravki oraz z konkursem, w którym wyłaniane są prawdziwe kulinarne talenty. Najlepsi kucharze wyłonieni w edycjach lokalnych przejdą do wielkiego finału i powalczą o staż w restauracji... Czytaj więcej »
Od 1 września wystartowała jubileuszowa promocja marki JAWO. Firma JAWO - znany i lubiany przez konsumentów producent mrożonych dań gotowych w tym roku obchodzi swoje 20-lecie. Czytaj więcej »
We wrześniu rusza kampania reklamowa przedstawiająca przecierowe soki Hortex Leon w innowacyjnych, zakręcanych saszetkach, które w tej kategorii na krajowy rynek Hortex wprowadził jako pierwszy. Twórcy spotu ponownie zabiorą nas do bajkowego świata lwa Leona i jego przyjaciół, w którym poznamy do wszystkie zalety produktu m.in. pyszny bananowy smak, wygodne i bezpieczne opakowanie. Czytaj więcej »
Ile energii trzeba włożyć żeby coś zniszczyć? Pozornie niewiele. Są jednak rzeczy, których zniszczenie wymaga zaangażowania. Tak jest w przypadku nowych latarek VARTA z linii „Indestructible” (niezniszczalne). Jednak teraz, to zaangażowanie może się opłacić, bo na tego, kto zniszczy latarkę w najbardziej oryginalny sposób czeka nagroda – 1 250 Euro. Czytaj więcej »
Problemy ekologiczne powoli przykuwają uwagę coraz szerszej grupy Polaków. Jako konsumenci znacznie częściej przy zakupie produktów zwracamy uwagę nie tylko na ich cenę, ale również na pochodzenie, skład czy opakowanie. Z tego też powodu marka naturalnej wody mineralnej Kropla Beskidu wprowadziła nowe butelki zawierające aż do 20% mniej plastiku, a towarzyszy temu kampania... Czytaj więcej »
Myli się ten, kto myśli, że z FRUGO było zabawnie tylko latem. Już 1 września rusza kampania FRUGO „Back2School”. Jak wskazuje jej nazwa, tym razem marka kieruje swoje oryginalne ostrzeżenia do powracających do szkół uczniów. Czytaj więcej »
Po zakończonym wielkim sukcesem rebrandingu wafelków Góralki, firma I.D.C. Polonia rozpoczyna kolejne działania reklamowe. Już w sierpniu rusza kolejna, tym razem najsilniejsza kampania reklamowa wafelków Góralki. Czytaj więcej »
Na początku września, wraz z początkiem nowego roku szkolnego startuje nowa promocja konsumencka Hochland pod hasłem „Czas na drugie śniadanie”, która obejmuje asortyment promocyjny serów topionych Hochland w krążkach, kubkach i plastrach. Czytaj więcej »
Z początkiem nowego roku szkolnego wystartuje 15-ta edycja programu „Moje dziecko idzie do szkoły”. To akcja edukacyjno – profilaktyczna propagująca między innymi spożywanie przez pierwszoklasistów wartościowych śniadań. Czytaj więcej »
Po kilkuletniej nieobecności w mediach, Agros-Nova startuje z kampanią telewizyjną i internetową ketchupów marki Kotlin. Od 17 sierpnia 2012 spoty reklamowe ukazują się w największych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych takich jak: Discovery, National Geographic, Canal+ itp. Czytaj więcej »
Z okazji urodzin The Famous Grouse, w Szkocji wypełniona zostanie 200 litrowa butelka whisky. Będzie to nowy rekord Guinnesa. Czytaj więcej »
Producent naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska - GFT Goldfruct Sp. z o.o. - zaprezentował nową stronę internetową marki. Pod adresem www.kingapieninska.pl można zapoznać się z liniami produktowymi wody, poznać jej źródło i krainę pochodzenia, a także sieć jej dystrybucji. Sercem nowego serwisu jest player prezentujący aktualne informacje na temat miejsc, w których bywa... Czytaj więcej »
Specjalnie na wakacje Pepsi przygotowała mnóstwo orzeźwiających atrakcji w swoim miasteczku na plaży w Sopocie. W sierpniu wszyscy spragnieni sportowych emocji będą mogli spróbować swoich sił podczas turnieju plażowej piłki nożnej - Pepsi Beach Soccer Cup 2012. Uczestnicy zawodów mogą wygrać atrakcyjne nagrody, a także skorzystać z wielu innych atrakcji dostępnych w Pepsi... Czytaj więcej »
„Wymień Anioła” - startuje nowa kampania marki AXE, przygotowana przez RED8 Digital, w której do wygrania jest kultowy model Forda Mustanga z 1965 roku w wersji cabrio. Czytaj więcej »
Agencja Digital One przygotowała dla marki Pepsi aplikację piłkarską w Facebooku. Aplikacja nosi nazwę Pepsi Arena, czyli taką jak stadion Legii w Warszawie. Poszczególne konkursy odpowiadają kolejnym meczom Legii Warszawa z innymi klubami polskiej ekstraklasy piłkarskiej, ale będą też dotyczyć i innych wydarzeń odbywających się na stadionie. Czytaj więcej »
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Na najbliższe miesiące planowane są kolejne otwarcia....
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Klasyczny camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu...
To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, dotyczące...
To najnowsza propozycja firmy Zott, która łączy pełny smak...
Grand Caramel Popcorn to tegoroczna supernowość w linii...
NORDIS wprowadza nową serię lodów Balloon World, która...
Smak grilla zaczyna się od mięsa...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...